Kirsten Hjerrild Nielsen
er uddannet datalog fra Aarhus Universitet i marts 1983 og arbejder som chef for anvendt IT og udvikling på Aalborg Universitet. Kirsten er en erfaren datalog, der i over 30 år har arbejdet med IT og digitalisering. Hun har arbejdet i private og offentlige organisationer, indenfor uddannelse, økonomi, telecom og sundhedsvæsen. Hun har store kompetencer inden for vitale aspekter af teknologi, organisation og strategi, og arbejder både med projekter og life cycle management. Det meste af Kirstens arbejdserfaring har hun fået i Danmark, men hun har også arbejdet i USA, hvor hun var udstationeret. Kirsten er tilknyttet censorkorps for ingeniører, dataloger og ledelse. I hendes unge dage dyrkede hun volleyball på eliteniveau, nu dyrker hun mountainbike på motionistplan. Privat er hun gift og har 3 børn, som alle er flyttet hjemmefra.

Birthe Hestbæk
er uddannet datalog fra Aarhus Universitet i 1989, og har siden 2008 været ansat i Udviklingsafdelingen ved Aarhus Universitet, hvor hun som it-arkitekt er med til at præge administrationen. Birthe startede sin karriere hos Jydsk Telefon, senere TDC, i 1990 og her blev det til 20 spændende år med administrativ it, både som udvikler og projektleder. Projekterne har været meget forskelligartede, lige fra små udviklingsprojekter til store konverteringsprojekter.

Marianne Larsen
er uddannet cand.scient i matematik og datalog fra Odense Universitet i 1986, og arbejder på Aarhus Universitet som IT-arkitekt /systemintegrator /testudvikler, m.m.
Marianne kan lide, at der sker nye ting i hverdagen, og har siddet i et utal af projekter. Tidligere har hun arbejdet næsten 15 år ved VMdata/Logica med systemudvikling og design; specielt systemer til det studieadministrative område til store offentlige kunder, derudover også med elektroniske patientjournaler og tilgrænsende områder. Marianne har været medlem af Datalogforeningen siden 2003, hvor hun opdagede at foreningen ikke kun var for Aarhus dataloger og at Jacob Stegelman fra Troldspejlet skulle holde et oplæg på stormødet :-)

Peder Christian Nørgaard
er uddannet cand.scient. fra Aarhus Universitet i 1980, og arbejder som programmør hos Scandiatransplant. Peder Christian har mere end 30 års erfaring inden for computerteknologi og har bl.a. arbejdet hos Aarhus Universitet, Erisccon og Actua.

Birger Nielsen

Dag Helstad